اختصاص 3هزارمیلیارد ریال اعتبار از کارگروه ملی زیارت به خراسان‌رضوی

اختصاص 3هزارمیلیارد ریال اعتبار از کارگروه ملی زیارت به خراسان‌رضوی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: امسال با عنایت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور 5هزار میلیارد ریال به کارگروه ملی زیارت اختصاص یافته که ۶۰ درصد از این میزان معادل 3هزار میلیارد ریال سهم استان خراسان رضوی است.


سید جمال‌الدین حسینی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بخشی از بودجه عمرانی و بودجه تملک دارایی سرمایه‌ای امسال استان خراسان رضوی نیز در سهم خراسان رضوی از اعتبارات کارگروه ملی زیارت قرار دارد.
وی با اشاره به اولویت‌دار بودن موضوع زیارت در خراسان رضوی اضافه کرد: با تلاش‌های انجام گرفته، ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از کارگروه ملی زیارت در سال ۱۴۰۲ به خراسان رضوی اختصاص یافته بود که از این میزان ۴۰۰ میلیارد ریال به استان تخصیص یافت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی به هزینه‌کرد اعتبارات سال ۱۴۰۲ استان در برخی بخش‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: پارسال با هدف رفع نقاط حادثه‌خیز در خراسان رضوی از سوی این سازمان ۵۰۰ میلیارد ریال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای این موضوع اختصاص یافت.
حسینی با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: در نظر است در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی، بودجه‌های عمرانی به نحوی توزیع، مدیریت و هزینه شود تا زمینه هر چه بیشتر مشارکت مردمی در توسعه اقتصادی استان فراهم شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه