مأموریت غیرممکنی که ممکن شد

ناوگروه86 ارتش پس از220روز اقیانوس‌نوردی به میهن بازگشت؛

مأموریت غیرممکنی که ممکن شد

ناوگروه۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انجام مأموریت موفقیت‌آمیز خود در سفر به دور دنیا، دیروز به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوگروه۸۶ نیروی دریایی شامل ناوشکن دنا و ناوبندر مکران که در مهرماه سال گذشته مأموریت خود را از بندرعباس آغاز کرده بود، امروز پس از حدود ۲۲۰روز دریانوردی وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شد. 
سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با بیان اینکه داشتن یک نیروی دریایی مقتدر و توانا می‌تواند پرچم ایران اسلامی را به‌اهتزاز درآورد و از منافع ملی و امنیت دریاها حراست کند و همچنین دستان قوی نظام در مسیر تحقق اهداف ملی باشد، گفت: جوانانی از 29 استان کشور در ناوگروه86 حضور داشتند و در حالی توانستند این مأموریت بزرگ را انجام دهند که بسیاری از کشورها آن را غیرممکن می‌دانستند. 
همچنین سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در این باره گفت: شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه۸۶ رقم زده، بسیار ارزشمند است و دورزدن شاخ آفریقا و طی‌کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است؛ دست تمام رزمندگان نیروی دریایی ارتش را می‌بوسم که چنین افتخار بزرگی برای کشور آفریدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه