پلمب ١۵واحد متخلف در برج آرمیتاژ مشهد

پلمب ١۵واحد متخلف در برج آرمیتاژ مشهد

صبح روز گذشته ١۶خرداد ١۴٠٢ با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد، گشت تنظیم بازار و بازدید میدانی از برج آرمیتاژ انجام شد.


در حاشیه این بازدید، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه معمول روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته برای انجام گشت‌های تنظیم بازار بازدید میدانی از برج تجاری آرمیتاژ انجام شد که در این گشت میدانی، برای ٢۴واحد صنفی متخلف به دلایل گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و نداشتن پروانه کسب، پرونده تشکیل داده شد.
رضا رمضانی، ارزش ریالی این پرونده‌ها را ٣٠میلیارد ریال دانست و گفت: از ٢۴ واحد اعمال قانون شده، ۱۵ واحد صنفی در این مجتمع پلمب شد که هفت مورد تخلف بهداشتی و هشت مورد تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بازدید و اعمال قانون‌های انجام شده در این گشت، همگی بر اساس تخلفات صنفی بوده و موارد مرتبط با عفاف و حجاب به هیچ عنوان در این برنامه نبوده است.
گفتنی است واحدهای پلمب شده شامل واحدهای صنفی فروش پوشاک، چمدان، کیف و کفش، عطر و ادکلن و واحدهای خدماتی ارائه‌دهنده مواد غذایی و کافی‌شاپ بودند.

خبرنگار: طاهره فجر داودلی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه