رونمایی از پکیج هوشمند با قابلیت ذخیره‌سازی انرژی

رونمایی از پکیج هوشمند با قابلیت ذخیره‌سازی انرژی

خراسان ‌شمالی 


پکیج هوشمند سرمایشی و گرمایشی با قابلیت ذخیره‌سازی انرژی برای نخستین بار در کشور توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰میلیارد ریالی روز سه‌شنبه 16 خرداد ماه در خراسان شمالی رونمایی شد.
پکیج هوشمند سرمایشی و گرمایشی توسط بخش خصوصی و زیر نظر پارک علم و فناوری خراسان شمالی و حمایت سپاه جوادالائمه(ع) راه‌اندازی شد و این پکیج علاوه بر مدیریت مصرف برق در پیک بار در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند و هزینه‌های مصرف‌کننده به صورت چشمگیری پایین خواهد آمد.
این پکیج، نمونه داخلی و خارجی ندارد و این طرح در سازمان ثبت اختراعات کشور ثبت شده و اقدامات لازم برای ثبت جهانی آن هم در دست اجراست.
علاوه بر استفاده سرمایشی از این سامانه، می‌توان از گرمایش آن نیز بهره برد که نقش مؤثری در کاهش و مدیریت مصرف گاز در فصل زمستان دارد.
سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در آیین افتتاح این طرح به تولید انبوه پکیج‌های هوشمند سرمایشی و گرمایشی توسط جوانان نخبه و باانگیزه استان اشاره کرد و افزود: جوانان با علم و دانش این پکیج را اختراع و انبوه‌سازی کردند که نقش مهمی در تولید خواهد داشت و برای صادرات این محصول نیز با یکی از کشورها تبادلاتی شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه