تشرف 2 هزار نفر از اقشار محروم استان به حرم مطهر رضوی

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبر داد

تشرف 2 هزار نفر از اقشار محروم استان به حرم مطهر رضوی

همزمان با دهه کرامت ۲ هزار نفر از اقشار مختلف محروم و نیازمند خراسان رضوی به همت بنیاد کرامت رضوی با تشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) میهمان ثامن الحجج(ع) بودند.


معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهارکرد: تشرف اقشار محروم و نیازمند کشور و حرم مطهر جزو برنامه‌های مستمر بنیاد کرامت است که در طرح‌ها و مناسبت های مختلف اجرا می‌شود.‌
جعفر رئیسیان‌زاده افزود: به مناسبت دهه کرامت نیز یکی از این اقدامات اجرای طرح «سلام همسایه» بود که طی آن از ششم خرداد ماه به مدت پنج روز، روزانه 400 نفر به حرم امام هشتم(ع) مشرف شدند و به مدت یک روز میهمان امام رضا(ع) بودند.
وی بیان کرد: از این تعداد روزانه 300 نفر از محرومان و اقشار نیازمند شهرستان‌های استان و 100 نفر محرومان حاشیه شهر مشهد بودند و معمولاً حدود 70 درصد از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دادند.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه همه هزینه‌ها و 
رفت و برگشت و اسکان این افراد با بنیاد کرامت رضوی است، افزود: افراد محروم توسط کانون‌های خدمت رضوی که در شهر و روستا فعالیت می‌کنند، شناسایی شدند.
وی با اشاره به اینکه کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی با حضور خادمیاران رضوی و گستره فعالیت در مناطق محروم سراسر کشور، حمایت و کمک به محرومان و نیازمندان را با توجه ویژه به توانمندسازی و خودکفایی آنان دنبال می‌کنند، تأکید کرد: این کانون‌ها با برنامه‌ریزی بنیاد کرامت رضوی و مشارکت مردم، در کنار محرومان و نیازمندان سراسر کشور و خادم و خدمت‌رسان آن‌ها هستند.
جعفر رئیسیان‌زاده گفت: آستان قدس رضوی به میزان مقدورات و امکانات هر آنچه مازاد بر انجام برنامه‌های معنوی، معرفتی و عمرانی در بارگاه مقدس رضوی و خدمت‌رسانی به زائران داشته باشد، در راستای رسیدگی به محرومان و نیازمندان صرف خواهد کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه