تخصیص 800میلیارد ریال برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی

تخصیص 800میلیارد ریال برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح دیروز در حاشیه بازدید از پارک علم‌وفناوری خراسان شمالی، ویژگی بارز این استان را وجود نیروهای انسانی قوی دانست و گفت: خراسان شمالی شاید از لحاظ منابعی همچون نفت و گاز استان شاخصی نباشد، ولی دارای نیروهای انسانی قوی است.
به گزارش قدس آنلاین، دکتر سورنا ستاری افزود: خراسان شمالی استانی با زیرساخت‌های جوان است اما به خوبی نیز در حال رشد است. دکتر ستاری با بیان اینکه منابع تبصره۱۶ و ۱۸ از دیگر منابعی هستند که شرکت‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، افزود: امسال رقم ۸۰میلیارد تومان از منابع تبصره۱۸ به این استان اختصاص داده شده و هرچند زمان اختصاص آن در ماه آخر سال بوده اما اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.
معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور در ارتباط با حمایت‌های صورت گرفته از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز خاطرنشان کرد: زیست‌بوم کارآفرینی باید در این استان توسعه یابد و زمانی که این امر محقق شد کارآفرینان می‌توانند به منابع مالی نیز دسترسی مناسبی داشته باشند. وی به صندوق پژوهش فناوری استان نیز اشاره کرد و گفت: این صندوق در این استان نوپاست ولی طی یکی دو سال اخیر رشد خیلی خوبی داشته است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه