همراهان بیمار روی نگهبانان بیمارستان چاقو کشیدند!

همراهان بیمار روی نگهبانان بیمارستان چاقو کشیدند!

دو مأمور حفاظت فیزیکی شاغل در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) حین خدمت و انجام وظیفه مورد ضرب و شتم همراهان یک بیمار قرار گرفتند.
این دو مأمور وظیفه‌شناس حفاظت فیزیکی بیمارستان قائم(عج) در حال انجام وظیفه از ورود همراهان یک بیمار که قصد ورود غیرمجاز به داخل بیمارستان را داشتند، ممانعت به عمل آوردند که در این میان هر دو مأمور حفاظت فیزیکی توسط این افراد مورد ضرب و جرح ناگهانی و اصابت چاقو از ناحیه قفسه سینه، دست، پا و پهلو قرار گرفتند.
دکتر اردکانی به نمایندگی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ضمن عیادت و دلجویی از این دو مأمور وظیفه‌شناس در جریان روند درمان آن‌ها قرار گرفت.
مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه ضارب پس از ضرب و جرح متواری شده است، گفت: با پیگیری‌های مستمر توسط حراست و امور حقوقی دانشگاه از طریق تشکیل پرونده شکایت قضایی و همچنین با همکاری نیروی انتظامی مشهد و بازجویی از برادران و دیگر همراهان بیمار ضارب متواری به زودی دستگیر خواهد شد.
او گفت: انتظار داریم مراجع ذی‌صلاح با جدیت و قاطعیت با چنین مواردی برخورد قانونی کنند چراکه نباید با تکرار چنین حوادثی به انگیزه و امنیت کادر بیمارستان در ارائه خدمت به مردم لطمه وارد شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه