اجرای ایده‌های نوآورانه با هدف توسعه خدمت‌رسانی

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی مطرح کرد

اجرای ایده‌های نوآورانه با هدف توسعه خدمت‌رسانی

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات اجتماعی این بنیاد و تسهیل دسترسی به آن، برای اجرای طرح‌های خلاقانه و نوآورانه در مسیر این خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کرد.
محمدحسین استادآقا در جمع دانشجویان و ایده‌پردازان حاضر در رویداد «سرمایه‌گذاری نوآوری اجتماعی، نشست شبکه‌سازی فعالان اجتماعی» گفت: بنیاد کرامت رضوی با هفت مرکز تحت سرپرستی خود مشغول خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند در سراسر کشور است و معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت نیز با مأموریت رفع بخشی از نیازهای اساسی جامعه از جمله اشتغال، ازدواج و معیشت در حال فعالیت است. 
استادآقا در ادامه به تأسیس «خانه خلاق و نوآوری کرامت» اشاره و اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر، باکیفیت‌تر و از نظر اقتصادی کم‌هزینه‌تر، به این نتیجه رسیدیم که باید به سمت تشکیل و راه‌اندازی مجموعه‌های خلاق و نوآور حرکت کنیم تا دسترسی به خدمات را تسهیل کرده، کیفیت خدمات را بالاتر ببریم و علاوه بر آن بتوانیم گستره اقدام‌هایمان را در سطح ملی و بین‌المللی بیشتر کنیم.
وی با اشاره به طرح ملی «زندگی به سبک رضوی» که ویژه آموزش‌ زوج‌های جوان است و تاکنون 60 هزار زوج در آن شرکت کرده‌اند، گفت: در صورتی که در حوزه خلاقیت و نوآوری، از بسترهای مجازی و امکانات مجازی بیشتری برای ارائه بهتر و باکیفیت‌تر خدمات بهره بیشتری ببریم، قطعاً می‌توانیم به جای 60 هزار زوج، 600 هزار زوج را زیر پوشش قرار دهیم. 
مدیر عامل بنیاد کرامت تصریح کرد: در سال‌های اخیر میزان ارائه خدمات در کشور بر بستر فضای مجازی افزایش یافته اما در حوزه اجتماعی و فرهنگی، اقدام‌های نوآورانه و خلاق محدودتری را شاهد بوده‌ایم و شاید دلیلش این باشد که در این حوزه‌ها به این سبک جدید فعالیت‌ها توجه کافی نشده است. به همین دلیل فراخوان دریافت ایده در محورهای 12گانه منتشر شد و شورای راهبری خانه خلاق، 12 ایده را انتخاب کرد تا در مؤسسه‌های زیرمجموعه بنیاد کرامت اجرایی شود. وی با دعوت از همه ایده‌پردازان تأکید کرد: ما دست یاری به سمت همه شما عزیزان دراز می‌کنیم تا خدماتی که به نام حضرت رضا(ع) از حریم بارگاه منور رضوی تا اقصی نقاط کشور انجام می‌شود، به واسطه ابتکار و خلاقیت ایده‌های ایده‌پردازان دامنه وسیع‌تر و کیفیت بیشتری داشته باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه