مشارکت 31 دانشگاه در همایش «اوقات فراغت»

مشارکت 31 دانشگاه در همایش «اوقات فراغت»

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: بیش از 80 عضو هیئت ‌علمی از سراسر کشور و 31دانشگاه در برگزاری دومین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی نیمه‌مجازی «اوقات فراغت» با این دانشگاه مشارکت کردند. به گزارش آستان‌نیوز، مرتضی رجوعی؛ رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در نشست خبری دومین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی نیمه‌مجازی «اوقات فراغت» که صبح دیروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل این دانشگاه برگزار شد، به فلسفه برگزاری و مأموریت این همایش اشاره کرد و گفت: نخستین همایش ملی اوقات فراغت با شعار «شهر سالم و تفریحات سالم» در بهمن سال گذشته برگزار شد.
این مقام مسئول بیان کرد: با تجربه خوبی که در همایش نخست حاصل شد همایش دوم با دامنه و وسعت بیشتری با شعار «محرومیت‌زدایی با توسعه ورزش تربیتی و سبک زندگی سالم» برگزار می‌شود. وی مدیریت و برنامه‌ریزی (آینده‌پژوهی و مطالعات راهبردی) در اوقات فراغت، سبک زندگی و غنی‌سازی آن در جامعه با ترویج اوقات فراغت ورزشی، مطالعات مبانی اسلامی و دینی در اوقات فراغت، جامعه‌شناسی و مطالعات فرهنگی (فلسفه و تاریخ) اوقات فراغت و مطالعات حقوق و اخلاق در اوقات فراغت ورزشی را از اهداف این همایش برشمرد.
دومین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی اوقات فراغت با شعار حمایت علمی و معنوی از بیش از 30 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی در كشور با رویكرد توسعه ورزش تربیتی به ‌صورت نیمه‌مجازی 28 و 29 اردیبهشت‌ماه 1401 به همت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و با میزبانی مشترک دانشگاه‌های رازی كرمانشاه و هنر تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه