شیوع کرونا در استان سمنان ۹۸ درصد رشد داشته است

شیوع کرونا در استان سمنان ۹۸ درصد رشد داشته است

سمنان    

استاندار سمنان با بیان اینکه شیوع کرونا در استان ۹۸ درصد رشد داشته است، گفت: دو شهرستان شامل شاهرود و مهدی‌شهر در وضعیت زرد یا هشدار جدی قرار دارند.


سید محمد رضا هاشمی ابراز کرد: در حال حاضر دو شهرستان شاهرود و مهدی‌شهر در وضعیت رنگ‌بندی زرد کرونایی قرار داشته و مابقی شهرستان‌ها دارای وضعیت آبی کرونایی‌اند.
وی با بیان اینکه طی هفته گذشته در استان با ۹۸ درصد رشد در بحث مراجعه بیماران مشکوک کرونا به مراکز درمانی روبه‌رو بودیم، افزود: در این بازه زمانی در مجموع ۱۳۷ بیمار با تست مثبت کرونا به صورت سرپایی و بستری شناسایی شدند.
استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۶ نفر در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند، ابراز کرد: پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و حال مساعدی ندارند.
هاشمی با بیان اینکه این شرایط نشان می‌دهد استان‌سمنان دوباره با شیوع شدید کرونا مواجه است، گفت: واکسیناسیون به خصوص تکمیل سه دُز و همچنین دُز یادآور برای مردم، از جمله تأکیدات ما به مردم است.
وی افزود: در کنار واکسیناسیون باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی همه مردم و اقشار جامعه مد نظر قرار گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه