کردستان آماده پذیرش  میهمانان قربان تا غدیر

کردستان آماده پذیرش  میهمانان قربان تا غدیر

کردستان    

استاندار کردستان گفت: تمام اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان در بازه عید قربان تا عید غدیر آماده پذیرش میهمانان است.



اسماعیل زارعی‌ کوشا در نشستی با اعضای ستاد خدمات سفر استان کردستان ضمن تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های عضو کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و زمینه‌های لازم را برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران از عید قربان تا عید غدیر در استان مهیا کرده‌اند.
وی افزود: در این راستا جلسات متعددی در سطح استان با حضور فرمانداران و کمیته‌های تخصصی به ‌منظور برنامه‌ریزی و خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران برگزار شده است.
استاندار کردستان با اشاره به اقدامات انجام‌ شده به‌ منظور اسکان مسافران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 58 مرکز اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان و میهمانپذیر و 32 اقامتگاه بومگردی با ظرفیت اسکان بیش از 5 هزار نفر آماده میزبانی از مسافران است.
وی عنوان کرد: همچنین در هر شهر دو پارک برای اسکان موقت مسافران و گردشگران تعیین شده است. مدارس نیز توسط اداره ‌کل آموزش و پرورش برای افزایش ظرفیت اقامت در شهرهای بانه، سنندج، مریوان و اورامان پیش‌بینی شده است.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان گفت: در این ایام اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کردستان با همکاری هلال احمر استان به‌ منظور راهنمایی مسافران و گردشگران اقدام به راه‌اندازی مراکز اطلاع‌رسانی در مبادی شهرهای پرتردد کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه