ویژه‌برنامه‌های دانشگاه امام رضا(ع) برای روز دانشجو اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های دانشگاه امام رضا(ع) برای روز دانشجو اعلام شد


​​​​​​​رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، ایجاد شور و نشاط و شادابی دانشجویان و فضای مفرح، تزریق روحیه امید و خودباوری و انگیزه‌بخشی در راستای شعار «ما می‌توانیم» را از رویکردهای برنامه‌های روز دانشجو در این دانشگاه عنوان کرد.
دکتر مرتضی رجوعی در نشست خبری که صبح دیروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، عنوان کرد: در آذر سال جاری با شرایط سیاسی و اجتماعی متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته روبه‌رو هستیم و این می‌طلبد که دانشگاه‌ها به عنوان محور تحولات اجتماعی میدان‌داری کنند، در همین راستا دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) نیز برنامه‌های متعددی را ویژه روز دانشجو و سایر مناسبت‌های این ماه تدارک دیده است.
وی در ادامه به رویکردهای کلیدی دانشگاه در برنامه‌های روز دانشجو اشاره کرد و تعمیق بصیرت دینی و انقلابی دانشجویان، گسترش فعالیت‌های داوطلبانه دانشجویی در ایام منتهی به 16 آذر و ترویج روحیه کارآفرینی و اشتغال دانش‌بنیان در محیط‌های دانشگاهی در دو واحد خواهران و برادران را برخی از این رویکردها ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: امسال 16 آذر و روز دانشجو مصادف با ایام دهه فاطمیه است و از همین رو لازم است برنامه‌ها به گونه‌ای برگزار شود که شأن این ایام حفظ شود. به همین منظور برخی از برنامه‌های شاد و مفرح در این هفته و پیش از ایام فاطمیه در حال برگزاری است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه