تلاش مدیران باید برای کمترین میزان مصرف برق و گاز باشد

فرماندار مشهد بیان کرد

تلاش مدیران باید برای کمترین میزان مصرف برق و گاز باشد

فرماندار مشهد با بیان اینکه موضوع کنونی مسئله سوخت است و تلاش مسئولان اداره‌ها باید برای کمترین میزان مصرف برق و گاز باشد، گفت: در این زمینه صرفه‌جویی شود و کارمندان با لباس گرم در محل کار حاضر شوند.


به گزارش قدس، محسن داوری در شورای اداری شهرستان مشهد اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها باید بیش از همه به رعایت مصرف بهینه انرژی در دستگاه زیرمجموعه خود حساس باشند.
وی با بیان اینکه سرمای اخیر از سال‌۸۶ تاکنون بی‌سابقه بوده است، افزود: در این سرما بخشی از مردم به زحمت افتادند و این نشان می‌دهد بعضی مواقع در برابر بحران‌ها آمادگی کامل را نداریم. 
داوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دورکاری کارمندان گفت: در دورکاری نباید ارائه خدمات تعطیل شود. در دورکاری‌های احتمالی آتی، اداره‌ها بسته به نوع فعالیت آن‌ها دسته‌بندی خواهند شد.
فرماندار مشهد با اشاره به دهه فجر گفت: موضوع انقلاب مهم است و کارگزاران در حوزه معرفی گفتمان انقلاب باید هدف، رویکرد و دستاوردهای انقلاب را بیان و جوانان را با آن‌ها آشنا کنند. همچنین اداره‌ها باید درخصوص طرح‌هایی که قرار بوده انجام دهند، میزان تخصیص اعتبار، پیشرفت طرح و نیز طرح‌ها و مصوبات مربوط به سفر رئیس‌جمهور و طرح‌های مربوط به ستاد بازآفرینی شهری عملکرد خود را تا پایان بهمن گزارش دهند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه