کم‌کاری برخی دستگاه‌ها در بخش زیرساخت معادن سربیشه

نماینده مردم شهرستان‌ در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

کم‌کاری برخی دستگاه‌ها در بخش زیرساخت معادن سربیشه

نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها در بخش زیرساختی معادن کم‌کاری می‌کنند، گفت: پروژه‌هایی باقدمت زیادی وجود دارند که روزی مایه‌امید مردم بودند، نگذاریم امروز مایه دلسردی شوند.


به گزارش تسنیم، مصطفی نخعی اظهار کرد: شهرستان سربیشه ظرفیت‌های زیادی دارد که هر کدام می‌تواند محور توسعه و پیشرفت شهرستان باشد. یکی از آن ظرفیت‌ها بخش کشاورزی است که باید توجه بیشتری به آن شود، چون می‌تواند محور توسعه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در این شهرستان معادن بسیار زیادی داریم، اما در زیرساخت‌ها ضعیف هستیم، گفت: در زیرساخت‌های بخش معدنی کم‌کاری برخی از دستگاه‌ها مشهود است و این سبب گلایه مردم شده است. در بخش گردشگری نیز ظرفیت‌های خوبی داریم دو روستای اعجاب‌انگیز ایران در این شهرستان قرار دارند. صنایع‌دستی هم فرصتی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
نخعی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی وجود دارند که روزی مایه امید مردم بوده، اما سال‌هاست از شروع به کار آن‌ها می‌گذرد و هیچ اتفاقی در افتتاح و یا بهره‌برداری آن‌ها نمی‌افتد، اگر قدمی برای رفع مشکل آن‌ها برنداریم مایه دلسردی مردم خواهد شد. در بخش‌های مختلف ازجمله راه روستایی و آب هم نیازمند توجه ویژه هستیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه