گاز ۱۷ هزار مشترک تربت‌جامی وصل شد

گاز ۱۷ هزار مشترک تربت‌جامی وصل شد


مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: گاز همه ۱۷هزار مشترک شهرستان تربت‌جام که به دلیل افت فشار دچار قطعی شده بود، به حالت عادی بازگشته و بدین ترتیب گاز همه مناطق این استان به شبکه وصل شده است.
حسن افتخاری افزود: برای هرچه زودتر وصل شدن گاز مشترکان، ۵۰ گروه کاری از شهرهای تربت‌حیدریه، فریمان و خود شهرستان تربت‌جام و دولت‌آباد فعالیت کردند.
وی ادامه داد: عملیات وصل گاز مشترکان در تربت‌جام از عصر دوشنبه آغاز شد و تا ساعت یک بامداد ادامه داشت. با توجه به اینکه وصل دوباره گاز باید خانه به خانه انجام شود و چون پس از نیمه‌شب بیشتر مردم خواب هستند، عملیات وصل گاز متوقف و از ساعت ۶ دیروز دوباره آغاز شد و عصر سه‌شنبه به پایان رسید.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در مناطقی که دچار افت فشار و قطعی گاز بودند و مشترکان در زمان مراجعه همکاران ما برای وصل دوباره، در خانه حضور نداشتند، با شماره ۱۹۴ تماس بگیرند تا همکاران ما اقدام کنند.
وی اضافه کرد: در چالش فعلی افزون بر حضور رئیس جمهور در ستاد شرکت ملی گاز ایران، عالی‌ترین مقام وزارت نفت نیز در شهرستان تربت‌جام حاضر شد و دستورات حمایتی را صادر کرد. حضور میدانی وزیر نفت، قوت قلب بسیار خوبی برای کارکنان صنعت گاز در استان بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه