ضرورت فراهم‌شدن زمینه برگزاری انتخابات حداکثری

استاندار خراسان‌رضوی در جلسه هیئت نظارت بر انتخابات خواستار شد

ضرورت فراهم‌شدن زمینه برگزاری انتخابات حداکثری

استاندار خراسان رضوی انتخابات را یک میدان مبارزه دانست و گفت: فراهم شدن زمینه برای انتخابات حداکثری به عنوان یک میدان بسیار مهم می‌تواند بر مؤلفه‌های گوناگون تأثیر بگذارد.


یعقوبعلی نظری در جلسه هیئت نظارت بر انتخابات، انتخابات را یک میدان مبارزه مهم برشمرد که تأثیرات مهمی بر حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و سیاست دارد و در همین راستا اظهار کرد: دشمن درصدد است با عملیات رسانه‌ای جای حق و باطل را عوض کند.
وی ضمن اشاره به چهار راهبرد مؤثر در انتخابات از جمله «امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت» بیان کرد: برقراری امنیت، آرامش جامعه و اطمینان مردم از سلامت انتخابات، اعتماد فی‌مابین مردم و مسئولان را در بر خواهد داشت. محصول رقابت، حق انتخاب است و وقتی زمینه رقابت همه افراد شایسته فراهم شود، مردم در انتخاب دچار محدودیت نیستند.
نظری در ادامه ضمن بیان اینکه مشارکت، مهم‌ترین راهبرد معرفی شده از طرف رهبر معظم انقلاب است، گفت: نقش مردم در هر چهار راهبرد ذکر شده با قلت و کثرت وجود دارد. ما به عنوان برگزارکننده انتخابات تلاش کرده و می‌کنیم در حداکثر امنیت و سلامت، این انتخابات برگزار شود. 
استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: موضوع مشارکت تنها به سه راهبرد ذکر شده محدود نیست و به عوامل دیگری از جمله آسان و روان بودن انتخابات بستگی دارد. از این رو باید یک محیط با کرامت و با احترام برای مردم در انتخابات فراهم کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه